ביקר בקבר דוד ונעצר על כניסה לכנסייה

    אבי יעקב No Comments on ביקר בקבר דוד ונעצר על כניסה לכנסייה
    16:58
    08.05.24
    הרב משה בן לולו No Comments on "מציאות לא פשוטה": תושבי שלומי מפונים מביתם כבר מעל חצי שנה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יום לאחר שהתפרסם מכתבו הרשמי של השר אהרונוביץ כי "אין שינוי בסטטווס קוו בחדר הסעודה האחרונה גם בנושא זמני התפילות" מכתב שגרם לביטול ישיבתה של וועדת הפנים על "קבר דוד" שתוכנן לאתמול (ב) תלמיד ישיבה שביקרו במקום נעצר בעוון "כניסה לכנסייה".

    לחצו לקריאת המכתבים סביב ביטול הישיבה

    בסרטון המצורף ניתן לראות את שני השוטרים מסבירים לעצור כי הוא נעצר בעוון כניסה לכנסייה" וכולם יודעים שחדר הסעודה האחרונה הוא כנסייה".

    עד לפני השיפוץ היה ניתן להיכנס למקום באין מפריע גם עם תפילין. עכשיו אין כניסה ליהודים והשוטרים מסבירים כי מדובר בכנסייה.

    להלן דברי התלמיד: שמי אהרון גוזלן. הלכתי לאולם המכונה הסעודה האחרונה בדרך לדירה שלי, עם התפילין, כמו שהייתי רגיל לעשות במשך כל השנה האחרונה. עוד לפני שהגיעו השוטרים, השומר אמר לי אסור לך להיכנס עם התפילין כי זה מתסיס. אני מזמין משטרה.

    שאלתי: למה, אני עושה ככה כבר שנה שלימה. בכל זאת, הורדתי את התפילין וניכנסתי בלעדיהם.

    השומר ליווה אותי בתוך הסעודה האחרונה בקפידה, כמו בהר הבית. חיכה עד שאני אצא. זה מעולם לא היה קרוב לסגנון הזה. לאחר מכן, כשיצאתי מהדירה חזרה עם כמה חברים, השומר הגיע והצביע עלי בפני השוטרים, ואמר שזה אני.

    ההלם הגדול ביותר היה לי, כשהשוטר אומר לי פתאום שזוהי כנסייה. שאלתי אותו כמה שאלות והוא החל צועק ומשפיל אותנו. לבסוף לקחו אותי משום מה לקישלה, וקיבלתי זימון לחקירה לעוד יומיים (רביעי).

    מהמטה להצלת קבר דוד המלך נמסר: מקומם כי יום לאחר שחגגנו את ניצחון המאבק עם ההודעה של השר אהרונוביץ בצורה הרשמית ביותר כי אין שינוי בסטטוס קוו אפילו בזמני התפילות אנו מגלים כי מאחורי גבנו המשטרה הכריזה על המקום ככנסייה חדשה.



    0 תגובות